modele współpracy: inwestor jako koordynator vs generalny wykonawca jako koordynator,
zarządzanie harmonogramowaniem robót budowlanych oraz dostaw i montażu linii technologicznych,
zarządzanie zmianami w dokumentacji projektowej i specyfikacji technologicznej,
procedury rozstrzygania sporów między generalnym wykonawcą a dostawcą technologii,
przykłady problemów z praktyki i ich rozwiązania,
klauzule umowne regulujące współpracę trójstronną.
Udział w webinarze jest bezpłatny.
Podanie wszystkich wymaganych danych jest warunkiem uczestnictwa w webinarze. Wszystkie zgłoszenia są weryfikowane. Akceptujemy tylko osoby logujące się z domen firmowych.

Mariusz Nowakowski, MLE
Adwokat w Zespole Postępowań Sądowych i Arbitrażowych, Zespole Infrastruktury.
Specjalizuje się w strategicznym doradztwie prawnym dla sektora budowlanego i infrastrukturalnego – szczególnie w projektach drogowych, energetycznych i przemysłowych, realizowanych zarówno w Polsce, jak i za granicą. Wspiera klientów na każdym etapie inwestycji – od negocjacji i zawierania kontraktów, przez zarządzanie roszczeniami (claim management, w tym w modelu FIDIC), aż po skuteczną reprezentację w sporach sądowych i arbitrażowych. Skutecznie prowadzi sprawy m.in. dotyczące poprawy rentowności projektów, rozliczenia robót dodatkowych i zamiennych, wydłużenia terminów realizacji oraz o zapłaty kar umownych.

Maciej Grzybowski
Radca prawny w Zespole Postępowań Sądowych i Arbitrażowych, Zespole Infrastruktury.
Zajmuje się doradztwem w zakresie prawa cywilnego, administracyjnego, handlowego, korporacyjnego oraz gospodarczego. Poza sporządzaniem pism procesowych oraz występowaniem przed sądami, obszar jego obowiązków obejmuje nadzór kontraktów pod względem formalnoprawnym, w tym realizowanych przez podmioty międzynarodowe, opartych także na warunkach FIDIC. Jego doświadczenie obejmuje również negocjowanie umów, sporządzanie opinii i analizę ryzyk.